Regulamin Demokratycznej Szkoły Językowej The Lemon Tree
obowiązujący od 25/05/2018
1. Postanowienia ogólne
13.00 – 17.00 w dni robocze oraz pisemnie na adres: ul. Dantego 5/67, 01-914 Warszawa
2. Definicje
Właściciel szkoły językowej, Usługodawca– Właściciel Demokratycznej Szkoły Językowej, o którym mowa w ust. 2 powyżej;
Klient – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
Przedsiębiorca – Klient wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.)
Demokratyczna Szkoła Językowa The Lemon Tree (dalej szkoła)– firma Lemon Tree Quality Language Services Dariusz Napora.
Regulamin – Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
Profil Klienta – teczka osobowa klienta, w której przechowywane są informacje umożliwiające zrealizowanie zamówienia: imię i nazwisko, nr telefonu, email, adres, nr pesel, umowa klient-szkoła, regulamin szkoły, analiza potrzeb klienta – powierzone dobrowolnie szkole językowej wyłącznie w celach realizacji zamówionych usług. Klient ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na powierzenie danych, co będzie skutkowało natychmiastowym usunięciem profilu klienta i zaprzestanie wykonywania usługi.
Uczestnik – osoba uczęszczająca na szkolenie wykupione przez Klienta.
3. Oferta Demokratycznej Szkoły Językowej The Lemon Tree
4. Zamówienia szkoleń
Zapytania dotyczące szkoleń mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej szkoły, poprzez e-mail lub telefonicznie. Finalizacja zamówienia ma formę umowy, którą Klient podpisuje ze szkołą osobiście.
W przypadku złożenia przez Klienta zamówienia mailem lub poprzez formularz kontaktowy treść umowy świadczenia usług szkoleniowych jest niezwłocznie potwierdzana przez szkołę poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany dobrowolnie przez Klienta. Oświadczenie Klienta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli po otrzymaniu umowy od szkoły Klient prześle szkole/potwierdzi własnoręcznie w umowie oświadczenie o zawarciu umowy. W tym celu wystarczy wysłać odpowiedź na wiadomość e-mail szkoły o treści np.: „Akceptuję warunki umowy” lub uzupełnić i odesłać podpisany dokument.
Termin realizacji szkolenia tzn rozpoczęcia zajęć i zakończenia cyklu lekcji językowych jest zgodny z zamówieniem Klienta. Informacje o terminach, intensywności kursu, długości zajęć zawarte są w umowie szkoły z Klientem.
Szkoła może kontaktować się z Klientem celem potwierdzenia zamówienia szkolenia, danych teleadresowych, czy ustaleń wynikających z treści zawartych w zamówieniu, zmiany grafiku szkolenia i innych jego elementów w celu zapewnienia satysfakcji z wybranego szkolenia.
5. Zasady organizacji szkoleń językowych
– Niniejszy punkt określa zasady i warunki trwające podczas szkoleń językowych The Lemon Tree. Wykupienie szkolenia i podpisanie umowy oznacza zapoznanie się z zasadami organizacji szkoleń i ich akceptację.
-The Lemon Tree wyznacza osobę odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych.
-Klientem może być każdy, kto:
-Zajęcia prowadzone są w grupach liczących od 2 do 8 osób. Dla mniejszych grup stosuje się ofertę indywidualną.
– Szkoła ma prawo zmienić ilość godzin kursu/cenę kursu w przypadku zmiany ilości osób w grupie. Zmiany nie powinny powodować zakłócenia procesu dydaktycznego i wpłynąć na osiągane wyniki nauczania.
-Zajęcia prowadzone są przez lektorów polskich i native speakers posiadających odpowiednie kwalifikacje. Szkoła zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany lektorów w trakcie kursu z ważnych powodów organizacyjnych.
– Klient ma prawo wybrać opcję kursu: standard bądź flex wyłącznie przed rozpoczęciem szkolenia. Opcje wiążą się z wariantami cenowymi przedstawionymi w cenniku na stronie internetowej oraz w biurach stacjonarnych.
– W systemie standard nieobecność na zajęciach nie stanowi podstawy do zwrotu opłaty za opuszczone zajęcia, bez względu na czas trwania i powód nieobecności.
– W systemie flex Uczestnik zobowiązany jest pokryć minimum 50% wartości wykupionego kursu.
-W przypadku braku zgody Uczestnika na zmianę warunków, organizator może zaproponować przeniesienie do innej grupy na porównywalnym poziomie zaawansowania lub zwrot wpłaty, pomniejszonej o koszty wykorzystanych zajęć.
-Uczestnik może dołączyć do istniejącej grupy, jeżeli nie naruszy to zasad niniejszego regulaminu. W tej sytuacji cena kursu zostanie pomniejszona o koszt zajęć niewykorzystanych.
-Rozpoczęcie kursu może nastąpić w dowolnym terminie ustalonym przez szkołę oraz Klienta/Uczestnika.
-Termin zajęć uzgadniany jest z lektorem prowadzącym i Uczestnikami/Klientami w możliwie najdogodniejszym dla wszystkich czasie.
-W uzasadnionych przypadkach lektor może odwołać zajęcia, uzgadniając z uczestnikami termin ich odrobienia lub zapewniając zastępstwo. Zajęcia grupowe i indywidualne szkoła odwołuje do godziny 17:00 dnia poprzedzającego zajęcia. Zajęcia odwołane po w/w terminie przez szkołę są podstawą do rekompensaty w formie jednych dodatkowych i nieodpłatnych zajęć. Zajęcia grupowe traktujemy jako odwołane ze strony Klienta/Uczestnika w momencie, gdy cała grupa potwierdzi chęć odwołania zajęć.
-Zajęcia odwołane przez Klienta/Uczestnika po godzinie 17:00 dnia poprzedzającego zajęcia traktuje się jako płatne. Klient/Uczestnik zobowiązany jest odwoływać lekcje do godziny 16:00 dnia poprzedzającego zajęcia. Lekcje odwołujemy telefonicznie na nr telefonu 512 909 019 lub 509 019 967. W przypadku braku połączenia należy wysłać informację sms z podaniem imienia i nazwiska Uczestnika.
-Na wniosek Uczestnika organizator może wystawić potwierdzenie ukończenia kursu.
-Rodzice Uczestników niepełnoletnich mają obowiązek uczestniczenia w zebraniach organizowanych przez szkołę.
-Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo Uczestników poza godzinami zajęć, stąd prosimy Rodziców o zapewnienie im odpowiedniej opieki.
-Szkoła nie może wykorzystywać wizerunku Klientów/Uczestników bez otrzymania zgody na takie działania.
-Uczestnik/Prawny opiekun lub rodzic uczestnika ma prawo do rozwiązania umowy ze szkołą. Okres wypowiedzenia wynosi 1 pełen okres rozliczeniowy i wymaga formy pisemnej. Uczestnik zobowiązany jest do opłacenia wszystkich przeprowadzonych zajęć włącznie z okresem wypowiedzenia.
-W przypadku jakichkolwiek sugestii i uwag prosimy uprzejmie o kontakt z lektorem, biurem szkoły lub z dyrekcją: tel. +48 509 019 967 e-mail: info@tlt.com.pl
-Skargi i Wnioski należy składać w formie pisemnej w biurze szkoły lub przesyłać listownie na adres jednej z siedzib szkoły. Przesłane skargi/wnioski zostaną rozpatrzone w okresie do dwóch tygodni.
6. Płatności
-płatność przelewem na konto 36 1140 2004 0000 3002 3944 4215 (mBank), Lemon Tree Quality Language Services Dariusz Napora, ul. Dantego 5/67, 01-914 Warszawa (w tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko uczestnika szkolenia). Termin zapłaty przelewem za zamówienie wynosi 7 dni od daty zawarcia Umowy. W przypadku braku płatności Usługodawca będzie próbował się kontaktować z Klientem. W przypadku braku płatności w ww. terminie Usługodawca może w terminie 14 dni od zawarcia Umowy skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.
-płatność gotówką w siedzibach szkoły; ul. Kowieńska 12/21, Warszawa oraz Noakowskiego 6, 00-666 Warszawa od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00-17:00.
7. Wypowiedzenie umowy
– Klient nie dotrzymuje terminów płatności wynikających z odrębnej umowy między stronami.
-Działalność Klienta jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
– Otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności,
– Uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Klienta zamiarze rozwiązania umowy
-Klient dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
-Klient w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,
– Podane przez Klienta dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
-wiadomością e-mail, na adres info@tlt.com.pl,
-w formie pisemnej, na adres ul. Dantego 5/67, 01-914 Warszawa.
Usługodawca niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o rozwiązaniu umowy, na wskazany przez Klienta adres e-mail.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
– szkolenia, które jest w trakcie i klient odbył jedną lub więcej lekcję zorganizowaną na podstawie umowy ze szkołą.
W przypadku woli klienta do rozwiązania umowy na szkolenie, które jest rozpoczęte, termin rozwiązania umowy strony ustalają na 14 dni od momentu otrzymania od klienta wniosku o rozwiązanie umowy. Do czasu rozwiązania umowy szkolenie jest opłacane przez klienta.
8. Reklamacje
9. Dane osobowe
Administrator informuje niniejszym Klienta, że dane osobowe przekazywane mu w ramach formularza kontaktowego zapisane zostają w bazie danych zlokalizowanej na serwerze usługodawcy działającego pod adresem internetowym linuxpl.com i będącym w spółce z H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu , Franklina Roosevelta 22 , 60-829 Poznań NIP: 782-262-21-68, REGON: 364261632, KRS 0000612359.
Podmiot ten gwarantuje poufność danych zapisywanych w jego bazach.
10. Postanowienia końcowe